İNEGÖL HABER

Fenalaştı yardımına trafik ekipleri yetişti!

Bursa İnegöl‘de meydana gelen olayda motosiklette seyir halinde olan bir sürücü aniden fenalaştı. Fenalaşan sürücünün yardımına yoldan geçen polis ekipleri yetişti.

Abone Ol

Edinilen bilgilere göre İnegöl Kemalpaşa Mahallesi Yeşil Çayır Sokak üzerinde seyir halindeyken aniden fenalaşan bir motosiklet sürücüsüne, yoldan geçen trafik ekipleri anında müdahale etti.

Motosikletini durdurarak trafik ekiplerinden yardım isteyen sürücünün imdadına yetişen polisler, sağlık ekipleri gelene kadar şahsın başından ayrılmadı.

112 acil yardım ambulansının gecikmesi üzerine, trafik ekipleri hızlıca harekete geçerek cadde üzerindeki özel bir sağlık kabinine gitti. Durumu bildirmelerinin ardından olay yerine gelen doktor ve hemşire, fenalaşan sürücüye ilk müdahaleyi gerçekleştirdi. Daha sonra olay yerine ulaşan 112 ekibi, şahsı alarak İnegöl Devlet Hastanesi'ne sevk etti.

Sürücünün motosikleti ise trafik ekipleri tarafından güvenlik amacıyla İnegöl Emniyet Müdürlüğü bahçesine götürüldü.

Polis ekiplerinin gösterdiği bu duyarlı ve hızlı davranış takdir topladı.

{ "vars": { "account": "G-KFE40D1TR1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } } { "vars": { "account": "G-KFE40D1TR1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } } { "vars": { "account": "G-KFE40D1TR1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } } { "vars": { "account": "G-KFE40D1TR1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }